poniedziałek, 15 lipca 2013

"Liebster Awards" x2

Naprawdę nie wiem za co dostałam te nominacje. Dopiero zaczęłam pisać i raczej nie ma tu nic godnego tej nagrody .////.
W każdym razie dziękuję Casjel ;)

EDIT: A teraz dziękuję również Nanako, za nominowanie mnie do tejże nagrody. Bardzo za to dziękuję. Nie wiedziałam, że to co piszę może się aż tak podobać, ze zasłużę na dwie nagrody(i tak twierdzę, że nie zasłużyłam nawet na jednego xD)

"Nominacja do Liebster Award jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Pytania od Casjel: 

1. Masz starsze/młodsze rodzeństwo?
Młodsze. Brat. Straszny z niego... człowiek o niskim ilorazie inteligencji. 

2. Co zachęciło cię do pisania na blogu?
Przyjaciółka. Groziła mi no i tak wyszło xD 

3. Wolisz książki, filmy, czy filmy na podstawie książki?
Zdecydowanie książki. Wolę zdać się na swoją wyobraźnie i przeżyć niesamowite chwile z tomiszczem w ręku, niż przez kilka godzin gapić się w ekran, gdzie reżyser i scenarzyści wyręczyli mój mózg. 

4. Jaki jest twój charakter?
Hm... Pojęcia nie mam jak siebie opisać, to dość trudne. Ostatnio zostałam okrzyknięta przez przyjaciółkę człowiekiem skurwielem, więc można się domyśleć. 
Ale nie, no bez przesady. Aż taka straszna nie jestem. Zdarza się mi być miłą(zazwyczaj potem tego żałuję...)

5. Kim jest ktoś?
Trochę nie ogarniam pytania. Ale jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o Izaye :3

6. Lubisz jogurt?
No ba. Niestety mój szczur też i się mi na niego rzuca .__.

7. Masz jakieś ulubione anime/mangę?
Ależ oczywiście. Anime - zdecydowanie Fullmetal Alchemist Brotherhood. Manga - Shingeki no Kyojin.(ach ten Rivaille <3)

8. Ile razy byłaś w szpitalu?
Tak sama ze sobą(prócz momentu jak mnie mama rodziła .3.) to raz, jak wyrżnęłam na rowerze i trzeba było jechać na prześwietlenie ręki. A w odwiedziny to kilka razy, których nie jestem w stanie zliczyć.

9. Być czy nie być?
...oto jest pytanie" - Hamlet. Ja tam wolę być. 

10. Jest burza i nie ma prądu. Jesteś sama w domu i słyszysz jak ktoś się włamuje. Co robisz?
 Plan A: Włączam na full płytę Metallici na wieży. To powinno go przegonić, co nie?
 Plan B: .... nie ma planu B. Zakładam, że plan A wypali.

11. Jak zaczęła się twoja przygoda z M&A?
A to było ciekawe. Pewnego wrześniowego wieczoru, trzy lata temu, gdy miałam fazę na "Zmierzch" i wampiry, natknęłam się na pewne anime pt."Vampire Knight". Postanowiłam obejrzeć i mnie urzekło(w tamtej chwili, bo obecnie sama się dziwie, że mi się spodobało - nie obrażając fanów tego anime. Każdy lubi coś innego i szanuję to). Potem poszło z górki. 

Pytania od Nanako:

1. Jak to się stało, że założyłaś bloga?
Przyjaciółka zagroziła mi, że jeśli tego nie zrobię to staną się ze mną straszne rzeczy xD

2. Wolisz koty, czy psy?
Hm... chyba koty. Może i nie są tak inteligentne jak psy, ale są takie tulaśne :3 No i koty kojarzą mi się z Izayą, a to mój ulubiony bohater.

3.Czy grasz na jakimś instrumencie?
Nie i cholernie żałuję.

4.Co Ci się podoba w Yaoi/Shouen Ai?
Jeśli chodzi o anime/mangę z tego gatunku, to powiem szczerze, że jedynie samo istnienie pary homoseksualnej(no i słodkie uke). Ponieważ w tym gatunku autorzy skupiają się jedynie na scenach łóżkowych, fabuły zbytnio tam nie ma, przez co nie oglądam takich anime. Wolę czytać opowiadania fanowskie, gdzie łączone są postacie w oryginale nie występujące razem. Wtedy jest i fabuła i to, co yaoistki lubią najbardziej :3

5.Gdybyś miała wybierać między morzem, a górami, co byś wybrała?
Zdecydowanie morze. Mieszkam tak blisko gór, że aż mi się przejadły.

6. Kim jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Johnny Depp/aktorki ulubionej nie mam.

7.Czego w sobie nie lubisz?
Tego, że mam potwornego lenia <--- człowiek który śpi do 12.

8.Jaki jest twój ulubiony rodzaj muzyki?
Wszelakie odmiany metalu i rocka.

9.Lato vs. Zima
Zima. 

10.Twoje hobby?
To chyba oczywiste, że m&a ^.^

11.Oglądałaś Bleacha?
Oglądam. Na razie jestem na 14 odcinku, ale mam zamiar obejrzeć całą serie.

Moje nominacje: 
Itrazjel (mam nadzieję, że nasza kochana Ari nie weźmie od Ciebie tych pięciu złotych w zamian za zabicie mnie >.<)
Kiasarin
Madame Black
Mephi

Moje pytania:
1. Ulubiona para yaoi?
2. Jakie było Twoje pierwsze anime?
3. Jest jakiś polski serial, który lubisz? 
4. Jaka postać jest bliska Twojemu sercu?
5. Masz ulubioną książkę? Jeśli tak, to jaką?
6. Inne hobby prócz m&a?
7. Najgłupsza rzecz jaka Ci się przydarzyła w życiu?
8. Jaki film uważasz za największą klapę?
9. Może ulubiony zespół?
10. Jakie zwierze chciałabyś mieć?
11. Najdziwniejsze imię jakie słyszałaś? 

Uff, udało mi się wymyślić te 11 pytań, ale ciężko było - nie mam do tego głowy .__.




8 komentarzy:

  1. O boziuniu... dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ci do pytania nr.3 zadałam je bo mam deprechę... znnowu powturzy się tragednia z złodzieja pioruna T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam film i czytałam książkę... Książka sto razy lepsza, ale film też ujdzie, widzialam gorsze. Broń Cię Panie Boże oglądać ekranizacje Wiedźmina T.T

      Usuń
  3. ...
    Jej. Dziękuję.
    A przecież też dopiero zaczynam.
    Ariana: w/w zmieniła stronę i nie zaoferowała mi kolejnego zlecenia. Akurat wtedy, gdy nie miałam w portfelu piątki na pieszczochę dla Archera. Noctis też nie. Te automaty-.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Automaty to zło - wierzę w te idee od kiedy musieliśmy jechać całą paczką na gapę w Krakowskim autobusie, bo nie mieliśmy drobnych na bilet z automatu. Ach to życie na krawędzi =w=

      Usuń
  4. Hihihi :D
    Nie ma za co :D
    Skarbie ja sypiam do 15 :D
    Bleacha widziałam całego i chcę kontynuacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś Cię pobije, zobaczysz, i będę spać do 15:30 :D A zważając na to, że mogę całą noc grać w LoL'a, to ta godzina jest jak najbardziej możliwa :D
      Z tego co wiem, manga Bleach zbliża się do końca, więc może wkrótce skończą anime^.^

      Usuń